Ulei de păr Garnier Ultra Doux [Review]

8/06/2015

Bună, fetelor!

  

 Vreau să vă povestesc astăzi despre un produs destinat îngrijirii părului, de care eu m-am îndrăgostit. De ce? Pentru că părul meu extrem de uscat tolerează foarte puţine produse şi la fel de puţine produse reuşesc să îl  îmblânzească şi hidrateze. 
   Înainte să folosesc uleiul acesta de la Garnier, avusesem alte experienţe cu cel de argan de la Avon, unul de la Gliss şi altul de la Pantene, dar probabil că le voi dedica şi lor câte un review.Ce păţeam eu de fapt cu celelalte produse de acest tip? Ori îmi îmbâcseau părul foarte tare, deşi aplicam o cantitate optimă de produs, ori îl îngrăşau şi părul avea un aspect uleios, ori ofereau o hidratare superficială, în sensul că vârfurile erau deja uscate la câteva ore după folosire. În concluzie, nu a fost primul ulei încercat, astfel încât să spun că m-am aruncat cu capul înainte şi că îl laud degeaba. Am încercat cu lăcomie o sumedenie de produse leave-in hidratante, deoarece părul meu avea nevoie de o hidratare suplimentară, pe lângă pe cea pe care i-o oferă aplicarea unei măşti săptămânal. 


   Am început să folosesc acest produs de aproape două luni de zile, timp suficient pentru a-mi forma o părere. Întotdeauna aplic uleiul imediat după baie, pe părul încă ud, dar şi în cursul săptămânii, o dată la două zile, înainte de periat. Înainte să încep să folosesc acest ulei, părul meu suferea când treceam peria prin el. Fiind atât de uscat, se rupea îngrozitor, se simţea fragil şi casant, stătea pleoştit şi se încurca foarte uşor. Cu ajutorul acestui ulei despre care vă vorbesc, părul meu a căpătat o cu totul altă ţinută: peria alunecă prin păr cu uşurinţă, se descurcă extrem de uşor,ba chiar nu se mai încurcă atât de tare, devine moale şi mătăsos şi parcă îi conferă şi puţin mai mult volum. 


   Textura uleiului este light, e foarte fluid şi transparent. La fiecare întrebuinţare nu folosesc decât două pompiţe, suficiente pentru părul meu. Secţionez părul în două, încălzesc uleiul în palme, după care îmi trec degetele prin el. Insist pe vârfuri, care sunt cele mai uscate. Ce îmi place la acest ulei e faptul că se absoarbe foarte repede în păr şi nu rămâne absolut deloc uleios după folosire. 
   Un alt atu al acestui produs este mirosul său: miroase atât de genial, a ceva floral şi exotic totodată, dar este un miros foarte subtil. Din păcate, în părul meu mirosul nu persistă mai mult de 2-3 ore. 
   În ceea ce priveşte dozarea produsului, este prevăzut cu pompiţă (majoritatea uleiurilor de păr sunt aşa), ceea ce facilitează mult aplicarea sa. Flaconul este din plastic, având un design atractiv, ce conferă parcă uleiului o alură de "ulei preţios, de lux". 


  Un alt aspect pe care nu îl ignor niciodată, absolut niciodată (în ceea ce priveşte îngrijirea părului şi a tenului, să nu credeţi că am devenit absurdă, pur şi simplu îmi place să am o idee despre ce aplic în părul şi pe faţa mea) este lista de ingrediente. Comparativ cu alte uleiuri de păr, acesta mă mulţumeşte cel mai mult şi la acest capitol. Pe lângă uleiurile de argan şi de camelie, benefice pentru podoaba noastră capilară, ingredientele minune ale produsului, acesta conţine şi câţiva siliconi, alcool (în cantitate redusă, fiind plasat spre sfârşitul listei) şi parfum. 
   Nu îmi amintesc cât am dat pe el, dar preţul a fost undeva între 20 şi 25 de lei şi eu una am ajuns la concluzia că îşi merită fiecare bănuţ. Nu ştiu dacă aş mai putea sta acum fără să îl cumpăr, parcă părul meu strigă după el. Cu toată sinceritatea, vă recomand să îl testaţi, iar cele care aţi făcut-o deja, nu e aşa că îmi daţi dreptate în cele scrise mai sus? :) 


You Might Also Like

4 comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Neapărat, Dee! Sunt curioasă ce părere o să îţi facă.
      Pupici!

      Ștergere
  2. I want it so baaaad! Ma bucur ca i-ai facut review, se adauga la lista de dorinte. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, foarte bine! Sigur o să îţi placă şi ţie!
      Pupici!

      Ștergere

Orice sfat sau părere contează! ♥

ETICHETE ♥

TRANSLATE ♥